Sunday, July 25, 2010

0
Comments

BBQ di Malam Hari...


Pada malam 2 Julai  jam 9 malam aku dengan sepupu-sepupu ku buat la BBQ bertempat di rumah sepupuku..dekat aje dari umahku..Saje-saje je..time dapat gaji masing-masing...hehe..Buat la alaa kadar aje santai-santai kita orang...Tambahan pulak malam tu suku akhir piala dunia 2010 antara Belanda VS Brazil..
Aku Target Belanda menang..Akhirnya jangkaanku tepat..hehe..Asyik Brazil je nak juara,kasi la team lain ekk...hehe...Tapi malam tu aku tak layan sangat game tu..aku asyik sibuk bakar ayam je...huhuu...kami bukan laa ramai sangat pun setakat ayam 30 kilo aje....Muhahahaha!...Tapi gambar-gambar tak banyak yang dapat ku ambik..,dengan sepupuku ada la..malas lak nak ambik dari dia...hehe..kami bercadang teringin nak buat ag BBQ nie sebelum menjelang bulan ramadhan nie..nak buat besar ckit...,tak  la sampai panggil satu kampung....hahaha!...pe pun aktiviti pada malam tu memang menyeronokkan kami semua.....insyaALLAH umur panjang..,aku dengan yang lain akan buat dengan lebih meriah ag.....

baru nk letak ayam

Ayam 50 kilo niee

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment